Postup registrace zakázky

Při řešení záručních i pozáručních oprav postupujte následovně:

  • Pokud máte již přidělen přístup do „stavu Vaší zakázky“, přihlaste se a on-line vyplňte formulář „Zakázkový list“.
  • Pokud nemáte přístup do „stav Vaší zakázky“ vyplňte on-line "Registrace zákazníka" a odešlete k nám na registraci, na základě tohoto požadavku Vám bude přidělen přístup do „stav Vaší zakázky“ Následně se do této aplikace přihlášte a on-line vyplňte formulář „Zakázkový list“
  • Po odeslání „Zakázkového listu“ Vám bude přiděleno číslo reklamace. Toto číslo slouží při komunikaci se servisem jako identifikace zakázky a ke sledování průběhu opravy ve "stav Vaší zakázky"
  • Na základě přidělení čísla reklamace můžete zaslat (či dovézt – dle vlastního výběru) zařízení do servisního střediska. V případě použití přepravní služby, musí být zařízení řádně zabaleno a označeno (optimální variantou je originální obal).
  • U záruční reklamace je nezbytné doložit její oprávněnost doklady dle požadavků výrobce. Pro pozáruční opravu je plně postačující zaslání kopie zakázkového listu, doručený na základě registrace, společně s vadným zařízením.